Kans 4: Optimaliseer uw fotografie.

24 Oktober 2012
0
makelaarsfotografie
 

Een huis kopen is een emotioneel proces. Plaats, buurt, omgeving en vooral gevoel zijn bepalende factoren voor de verkoop of aankoop van een huis. Op veel makelaarswebsites ontbreekt het op dit moment aan goede fotografie, oftewel het juiste gevoel. En dit is de grootste kans die een makelaar heeft om de juiste reactie bij een potentieel geïnteresseerde op te wekken.


Fotografie is de eerste informatie die een gebruiker wilt zien. Oftewel, zijn beslissing om door te lezen of contact op te nemen staat of valt met de fotografie. Al het andere is hieraan ondergeschikt.


Om het nog beter uit te leggen moet u maar eens aan een reiswebsite denken. Stel dat bij een reis die u wenst geen goede foto wordt gepresenteerd dan is de kans dat u boekt zo enorm veel kleiner. De foto is voor u, bewust of onbewust, bepalend in de keuze van uw vakantie. U zal zich aangetrokken voelen tot de hotelkamer, omgeving, zwembad, sportfaciliteiten of iets anders dat u interesseert. En dit geldt ook echt voor kopers en verkopers bij de keuze van een huis.


Een huis proberen te verkopen zonder goede fotografie is als een tweedehands auto proberen te verkopen zonder proefrit te laten maken.

Meer kansen ontdekken? Lees de volgende artikelen ook!

Kans 1: Wat is uw meerwaarde?

Kans 2: Niemand koopt een verkocht huis.

Kans 3: Eigen makelaarswebsites eerst.

Kans 4: Optimaliseer uw fotografie.

Kans 5: Zorg dat uw zoekfunctie geen beperkingen kent.

Kans 6: Plaats een contactmogelijkheid in gezichtsveld.


Ewoud Budding
Ewoud Budding
Creative Director

Ewoud is oprichter van Increatie, webdesigner, bedenker van Apollo CMS en gelooft in contentmarketing als belangrijkste marketing instrument.

Reacties
0
Reageren
Naam
Email
Reactie

Website advies of een idee? Kom naar ons gratis spreekuur!

Eerstkomende plaats: Wanneer het u schikt!

Inschrijven