Een nieuw product, een nieuwe start

9 Juli 2012
2
 

De afgelopen zes jaar hebben we een hoop geleerd op het gebied van webdevelopment, internet marketing en webdesign. Onze vakinhoudelijke kennis is daarmee enorm gegroeid, en daarmee ook onze kijk op ondernemerschap. Toen we eind vorig jaar de som opmaakten van vijf jaar Increatie kwamen we tot de conclusie dat alle klanten één, of eigenlijk twee gemeenschappelijke problemen hadden. Tijd en geld.

 

Website onderhoud / verbetering is nog steeds (in sommige gevallen, niet alle) een ondergeschoven kindje. Dit komt doordat de kosten vaak relatief hoog zijn en dat de core business in ieder bedrijf vaak voorrang krijgt. En terecht in onze ogen. Zelf ervaren wij dit probleem ook. En dit vormde voor ons de inspiratie om een systeem te gaan maken waarmee deze problemen voor onszelf, en onze klanten kunnen oplossen.

 

We doopten dit systeem Apollo CMS, het content marketing systeem. Een systeem dat u helpt bij het versnellen en verbeteren van uw website- onderhoud, verkopen of leadgeneratie. Daarnaast reduceert het uw kosten omdat we een aantal processen hebben weten te automatiseren.

 

Increatie ook volwassen geworden. We weten nu wie we zijn en wat we willen. Vandaar dat we tegen alle marketing wetten in onze huisstijl hebben vernieuwd met volledig andere kleuren en vormen. Onze nieuwe kijk op internet marketing mag gezien worden. En vernieuwing gaat altijd gepaard met gedrag wat niet iedereen tolereerd. ;-) We zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden en één ieder is uitgenodigd voor een Apollo CMS demo. En ik beloof dat jullie niet teleurgesteld zullen zijn. Groeten en wellicht te snel, Ewoud, Vincent en crew

Ewoud Budding
Ewoud Budding
Creative Director

Ewoud is oprichter van Increatie, webdesigner, bedenker van Apollo CMS en gelooft in contentmarketing als belangrijkste marketing instrument.

Reacties
2
door Ronald Bakker, 27 Jul 2012
Dag allen, maar vooral Vincent (ex-collega),

De website ziet er goed uit. Wel zou ik willen aanbevelen een spellingscontrole uit te voeren op de tekst. Het staat uiteraard het professioneelst als grammaticaal alles in orde is en een smiley kan mijns inziens helemaal niet, maar dat is persoonlijk. :)

Beknopt de meest opvallende, op één pagina:
- het is volgens mij "de balans opmaken"
- waarmee "we" deze problemen voor onszelf
- marketingwetten
- tolereert
- wellicht tot snel

Met vriendelijke groet,
Ronald Bakker
door Ewoud, 27 Jul 2012
Goedemiddag Ronald, Dank voor de tips en je hebt helemaal gelijk. We zullen het allemaal aanpassen. Sommige dingen moet soms snel doen. Liever een fout op onze eigen website dan op die van een klant. ;-) En een internetbureau mag smileys gebruiken in zijn teksten. Daarmee uiten wij onze emoties! Groeten, Ewoud
Reageren
Naam
Email
Reactie

Website advies of een idee? Kom naar ons gratis spreekuur!

Eerstkomende plaats: Wanneer het u schikt!

Inschrijven