B2 Makelaars

Voor deze makelaars website combineerde we verkoop en verhuur op één website.

B2 Makelaars

fase 1

Strategie

b2 makelaarstrategie en wireframing

Gebruikers van een makelaars website hebben maar één doel. Zo snel mogelijk de informatie over het object vinden dat voor de gebruiker interessant is.

To the point


B2 Makelaars zijn duidelijk in wat ze doen. En zo willen zo ook door de gebruikers gezien worden. In het concept voor deze makelaars website was het belangrijk om de gebruiker zo snel mogelijk naar zijn doel te brengen.


Daarom werd er geïnventariseerd wat de belangrijkste doelgroepen zijn. Dit bleken huizen kopers, huizen huurders en expats. Uit deze doelgroepen formuleerde we de communicatiedoelstellingen.

fase 2

Wireframing

Een concept voor een makelaars website begint met schetsen. Uit deze schetsen wordt de beste gekozen. Vervolgens wordt deze schets omgezet naar een wireframe. Een digitale schematische indeling van de makelaars website waarin heel veel aandacht wordt gegeven aan wat waar wordt neergezet.

Filters


Iedere huizenkoper heeft zijn eigen behoefte. Daarom integreerde Increatie de Apollo CMS filter module.

Hiermee kan de makelaar zelf alle filters op zijn website aanmaken. Dit geeft B2 Makelaars de mogelijkheid om snel in te spelen op de verschillende behoeftes van de kopers.


Het belangrijkste staat linksboven


Alle website worden in de Westerse wereld altijd van linksboven naar rechtsonder gelezen. Dus ook een makelaars website. Denk aan de vorm van een F. Daarom koos Increatie ervoor om de huizen-zoekfunctie linksboven te plaatsen. Zowel bij verkoop als verhuur. Hierdoor ontstaat de best gebruikerservaring om de bezoeker van de makelaars website zo snel mogelijk bij zijn doel te brengen.


Uitgebreide detail pagina`s

Een huis kopen doe je niet iedere dag. Daarom is het erg belangrijk dat gebruikers veel huisspecifieke informatie kunnen vinden bij een huis. Increatie creëerde de mogelijkheid voor B2 Makelaars om hier onbeperkt informatie toe te voegen.

b2 makelaars veel informatie

fase 3

Webdesign

b2 makelaars webdesign

fase 4

Webdevelopment

Iedere makelaar heeft zijn eigen specialisme. Daarom heeft iedere makelaar een unieke positionering in de markt. En uit deze uniek positionering volgt een uniek content management systeem.


Apollo CMS, content marketing voor makelaars.


Increatie heeft een eigen content marketing systeem voor Makelaars is gemaakt. Deze module biedt de mogelijkheid om als makelaar zelf de filters, de zoekfunctie en de object informatie te beheren. Daarnaast behoort het plaatsen van video, teksten en een ingebouwde foto editor tot de standaard opties.


Call to action heldere omschrijving

Twitter integratie


Twitter is tegenwoordig de meest actuele nieuwsbron in de wereld. En eigenlijk geldt dat voor alle social media. Daarom integreerden wij Twitter ook op de homepage van deze makelaar. Hiervoor gebuikte de Twitter API en een Ajax component.

Twitter integratie

Snel nieuwsbrieven versturen


In de huidige marksituatie moet de makelaar hard werken. Dus tijd is kostbaar. Vanauit deze gedacht bedacht Increatie een nieuwsbrief verstuur systeem waarmee de Makelaar enrom snel en efficient nieuwsbrieven kan versturen naar door hem gedefinieerde doelgroepen.

B2 makelaars nieuwsbrief versturen