Roseleur.nl

Voor deze klant ontsloten wij zijn grote assortiment interieurmode
in een overzichtelijke omgeving.

Roseleur interieurmode

fase 1

Concept & Strategie

webdesign

Interieurmode is een breed begrip. Samen met de opdrachtgever dachten we na over wat we op de website aan de gebruiker wilde tonen. De breedte van het productenassortiment van Roseleur werd de doelstelling van de website

Bloggen voor SEO

Roseleur had zelf de behoefte om meer over zijn werkzaamheden te vertellen. Daarom adviseerde Increatie om een blog in zijn website te passen waarop hij alle informatie over zijn werkzaamheden kwijt kan. Daarnaast kan hij hier goed op keywords schrijven en meedingen in de organische resultaten van Google.

webdesign

fase 2

Wireframing

internet marketing

Filteren op gebruikersbehoefte

Gordijnen uitzoeken is een ingewikkeld proces. Er is heel veel keuze. Daarom creëerde Increatie een visuele omgeving waarin alle gordijnen zichtbaar zijn. Links van deze omgeving plaatste wij een filterfunctionaliteit om de gebruiker de mogelijkheid te geven zelf keuzes te maken wat hij wil zien. De filters zijn door Roseleur zelf in te stellen in het Apollo CMS.

internet marketing

Informatie voor alle doelgroepen

Roseleur werkt voor bedrijven en particulieren. Daarom kozen we ervoor om een duidelijk onderscheid te maken tussen de particulieren communicatie en de zakelijke communicatie. In kantoren wordt veel meer rekening gehouden met prijs, kwaliteit en duurzaamheid van producten.

internet marketing

Het assortiment ontsluiten in de navigatie

Om de gebruiker zo snel mogelijk bij zijn doel te brengen heeft Increatie ervoor gekozen om de productgroepen te verdelen over de hoofdnavigatie. Iets dat nog vrij vaak mis gaat bij veel websites. Door dit te doen is de gebruiker met één klik al in de categorie waar hij wil zijn.

internet marketing

Call to Action

Als websitehouder wil je graag dat je klanten via je website genereert. Om dit te realiseren plaatsten Increatie zogenoemde call to action knoppen. Deze knoppen dagen uit te klikken en sturen de gebruiker ongemerkt naar de plek waar je deze als website eigenaar wilt hebben.

internet marketing

fase 3

Webdesign

Bij webdesign deze zijn er vele factoren die bijdragen aan de juiste beleving bij de gebruiker.

internet marketing

Warme kleuren

Roseleur verkoopt kwalitatief hoogwaardige producten. Het is dan ook belangrijk voor een bezoeker van zijn website dat hij dat ook beleeft. Wij kozen voor de kleur bruin in de header omdat deze kleur van geborgenheid in zicht heeft. Iets dat erg belangrijk is in de inrichting van een huis.

internet marketing

Luxe uitstraling

Het gevoel van luxe hebben we bereikt door op meerdere plaatsen schaduw en patronen te gebruiken. Juiste de kleine details in het webdesign wekken het juiste gevoel op de verschillende plekken op.

internet marketing

Laat zien waar je bent

In webdesign is het niet alleen belangrijk dat iets mooi is. Webdesign gaat in eerste instantie over functionaliteit. Dit is mooi terug te zien in de navigatie van Roseleur interieurmode.

internet marketing

fase 4

Webdevelopment

Roseleur had ook vrij specifieke behoefte bij de bouw van zijn website. Een rollende carrousel en bewegende logo`s op de homepage.

internet marketing

Koppeling met Apollo CMS

Het content management systeem van Roseleur is volledig ingericht op zijn gebruikersbehoefte. Hij kan zelf filters aanpassen, afbeelding en teksten plaatsen en het menu op een andere manier indelen. En dit alles in een hele prettige gebruikersomgeving.

webdesign